Merhabalar,
Günlük hayatta,tatilde,alışverişte,okulda,işte,metroda,otobüste,mutfakta,bankada,sokakta,cep telefonu bayisinde,hobi dükkanında,kuaförde/berberde vs gölgemizin geçtiği her yerde zaman zaman inceler,düşünür ve bir fikir geliştiririz."Şunu keşke böyle yapsalar", "Bu böyle daha pratik olabilir","Böylesi daha güvenli olmaz mı" diyebiliyoruz.Ama sonra, biz oradan ayrılıyoruz, o fikirde uzayda kaybolup gidiyor.Bazen zaman,bazen şartlar,çoğu zaman da sermaye yetersizliğinden bir zihinde bir anlığına yanmış bir ışık gibi kalıyor o fikir.
Diyorum ki , böyle bir fikir bankası olsun,fikirlerimizi not edelim,paylaşalım.Belki bunları hayata geçirebilecek imkanları olan ,bir çok kişinin faydalanmasını sağlayacak kişiler/kurumlar vardır.Biz yapamıyoruz diye kimse yapmasın mı yani..Bilenin bilmeyene,olanın olmayana borcu varmış.Hepimiz aynı evrenin çocuklarıyız ve birbirimize karşı sorumluluklarımız var.Aklımıza gelen fikir saçma,yanlış sonuçlar doğurabilecek,aykırı,uygulaması zor veya maliyetli vs olabilir.Ama başka bir fikre ön söz olabilir, başka bir işe ışık tutabilir.
İnsanız, her gün kafamızdan gelip geçen binlerce,milyonlarca düşünce içinden yakalayabildiklerimizi tüm iyi niyetlerimizle paylaşmak ve uygulayabilecek olanlara ulaştırmak dileğiyle..
Tüm beklentilerimi sıfırlayarak, ancak sonunda mutlaka bir şekilde önüme geleceğine inanarak başlamak istiyorum.
sevgi,saygı ve selamlarımla
İlknur Bahça
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder